Огляди

They Came from Visions — The Twilight Robes (2024)

П’ять років тому українська блек-метал сцена поповнилася іменем They Came from Visions. Це гурт, який удало зберігає анонімність із 2019 року й створює блек-метал без передбачуваних елементів і чітких референсів.

Guerilla Noir — Пил (2024)

23 лютого кияни Guerilla Noir презентують свій перший повноформатний альбом "Пил". Ця важка робота виходить до другої річниці повномасштабного вторгнення й переповідає історію ліричного героя, який зазнав окупації, катувань і врешті загинув.

0% Mercury — We Should Definitely Do This! (Огляд альбому)

Наш рецензент Дмитро Акімов, який два роки тому оглядав мініальбом 0 %Mercury "Stump", повертається з рецензією на перший у дискографії колективу повноформатник. Яким же вийшов "We Should Definitely Do This!" і на що в ньому варто звернути увагу?

White Ward - False Light (2022)

Чим примітний третій повноформатник одеситів White Ward та що стало з нуарним вайбом, аналізує Єгор Фелюст.

Пиріг і Батіг — Сьпівомовний (2021)

Пиріг і Батіг шукають паралелей між кріпацькою лірикою Руданського та музикою рабського минулого афроамериканців у новому альбомі "Сьпівомовний". Виходить бадьоро, хвацько, похмуро й сумно.

КАТ — Поклик (2022)

Наш колега і рецензент Єгор Фелюст увесь цей час не покидав рідний Чернігів, проживши там не один тиждень без світла та у постійній небезпеці. Як тільки енергопостачання відновили, однією з перших справ, яку зробив Єгор — послухав альбом КАТ "Поклик" та написав на нього рецензію.  

Обрій / Terrorscum - Split (2021)

Презентуємо спліт Обрій і Terrorscum, двох метал-команд з Ужгорода та Києва, і розповідаємо, що можна почути на релізі за ці 4 пісні. 

N█O — Fallen (2021)

Як змінилися та чи змінилися взагалі кияни N█O на новому повноформатному альбомі "Fallen" та до чого тут німецький блек-метал — розмірковує Єгор Фелюст.

Abusive Fisherman — Вижу Тебя Насквозь (2021)

Чернігівський авангардний гурт Abusive Fisherman випускає другий альбом, послідовник дуже непересічного лонгплею "Клятвопреступник (Oathbreaker)", за підтримки лейблів Neformat Family і Trismus Records.

Guerilla Noir — Into the Void (2021)

Guerilla Noir, проєкт, створений учасниками київського фолк-панк шабашу O'Hamsters, випустив дебютний мініальбом "Into The Void". У тому, як частина авторів хіта "Плыли и дрочили" зробила кросжанровий реліз і чи вдалося їм рівномірно розподілити інфлуенси, розбирався Єгор Фелюст.

Yotsuya Kaidan — Четыре письма эльфу (2021)

Yotsuya Kaidan повернулися із новою іпішкою після трирічного мовчання та реюніону. Єгор Фелюст розмірковує, у якому напрямку зараз рухається гурт та чи вдалося ЕР вийти із тіні дебютного повноформатника "Крошка-комета".

Arlekin — The Secret Garden (2021)

Вихід неопрогових альбомів в Україні — рідкісне явище, і нині ми маємо саме таку подію. Тим більше, що проєкт Arlekin — дітище Ігоря Сидоренка, відомого багатьом з вас за гуртами Stoned Jesus, Krobak та Voida.

Artem Bemba - Fried Autumn Leaves (2021)

Чим особливий новий альбом Артема Бемби, які культурні пласти він підіймає та чому потрібен українській музичній традиції, розмірковував мультиінструменталіст Євген Манко (La Horsa Bianca, Gulliver's Thunder Machine, Улица Курзу). 

Sick Solution - Hardcore Samurai (2021)

Sick Solution випустили перший серйозний реліз із потенційною заявкою на один із найкращих тематичних альбомів року. Що хардкор-самураї можуть запропонувати за 11 хвилин, до чого тут грув, бітдаун, The Devil Wears Prada, Norma Jean та Fall Emotions, розповідає Єгор Фелюст.

1914 — Where Fear And Weapons Meet (2021)

1914 до блиску відшліфували формулу свого воєнного приблекованого дез-металу. Вона сяє, як новий багнет, але де-не-де несподівано проглядається іржа.

serpents. — serpents. (2021)

Єгор Фелюст у рецензії на дебютний альбом львівських емо-панків serpents. досліджує феномен п’ятої хвилі емо та яке місце цей гурт у ній займає.

Straytones — Magic Green River Swimmin’ & Stunning Tarzanka Experience (2021)

Straytones повертаються із новим літнім альбомом, що захоплює концепцією, але не завжди тішить музичним наповненням. 

Këkht Aräkh — Pale Swordsman (2021)

Через два роки після випуску дебютного альбому, один із найяскравіших нових проєктів української блек метал сцени Këkht Aräkh, презентує новий повноформатний альбом "Pale Swordsman". Розберімося, як автор впорався з покладеними на нього вантажем очікувань та вимог.

Acedia & Kojoohar & Acclimate — Split (2021)

Інтернаціональний темноелектронний спліт одеситів Acedia, новокаховця Kojoohar та новозеландця Acclimate побачив світ у розпал мертвого сезону. Літня пора української готики скінчилась на стику 00-х та 10-х. Субкультурна популярність давно в минулому. Влітку 2021 року українська готика — це явище маргінально містичне й релігійне. Тож чи повинно воно хвилювати пересічного слухача?

Milktuth — Easy (2021)

Минає рік відтоді, як ми вперше написали про новий проєкт Milktuth і ось виходить їхня перша велика робота — "Easy", мініальбом із шести пісень про кохання і не лише.

Heartprints — Egomania (2021)

Heartprints повернулися із новим ЕР після трирічної студійної перерви. Чи вдалося гурту вирости у порівнянні з дебютним альбомом та чи актуальне звучання нового ЕР у 2021-му?

White Ward - Debemur Morti (2021)

White Ward випустили новий мініальбом і він став 200-м релізом на лейблі Debemur Morti Productions. Розповідаємо, чому цей реліз не можна пропускати. 

ZFeelZ — All Viewers Are Confused (2021)

Київський indie rock гурт нещодавно випустив другий у дискографії мініальбом "All Viewers Are Confused". У треках майстерно розкривається ціла палітра переживань молодої людини, і саме про це поговоримо докладніше.

Гніт — Сьогодні (2021)

Завжди добре, коли з’являється новий панк гурт, тим більше якщо він співає про актуальні проблеми, тим більше українською, а ще й female fronted! Але, як відомо, "нам так не жити", тому повноформатник ужгородського гурту Гніт став першим і останнім, гурт завершив своє існування, давши лише два концерти в рідному Ужгороді.