Новини

Український гурт сьогодні випустив новий повноформатний альбом "Alambari". Це перший лонгплей гурту за останні чотири роки. 

Вокалістка та віолончелістка гурту Ніна Гаренецька відповіла на кілька наших запитань стосовно альбому. 

— Як ви записували цей альбом? 

— Так трапилося, що ми мали змогу записати цей альбом далеко від дому, а саме в Бразилії. Це студія на ранчо огрядного чоловіка на ім'я Рафаель. Ми мали лімітований час, здається, два тижні, тому намагалися зробити все швидко і легко. У цьому нам сприяла сама студія, яка мала окремі кімнати для запису, тож ми могли одночасно всі разом писати трек. Краєвиди навколо студії дуже надихали і це, скоріше, був дійсно процес в задоволення, а не тяжка праця. Нас ніщо не відволікало, як це буває у Києві, ми повністю занурились у процес запису. Тому записали його швидше, ніж планувалося.

Зі зведенням ми теж мали новий досвід. Хлопець, який нам його зводив (Максим Грусевич) живе у Дніпрі. У нас не було можливості поїхати та посидіти пару днів з ним в студії, тому ми працювали "на удальонці". Це дуже складно і ми зрозуміли, що це не наш шлях праці. Але ми безмежно дякуємо Максиму за терпіння і розуміння.

— Про що цей реліз? Чи є у нього якась концепція? 

— Концепції як такої немає. Це добірка творів, які ми створили протягом декількох років. Вони різні за жанром і настроєм, створені в різний період життя. Трек "Аламбарі" був створений безпосередньо на студії в дощову погоду, тому дощ, що звучить у цій пісні, теж "місцевий", бразильський. Тому ця композиція, можливо, трохи меланхолійна, створена для того, аби просто відключитися від метушні, закрити очі та відпочити.

— Хто робив обкладинку? 

— Обкладинку створив Марко Галаневич. Він наш незмінний дизайнер, усі наші обкладинки створені Марком. Там на фермі ми встигли зробити фотосесію. Це було в останні дні. Зазвичай ми щодня писалися і вже сонце сідало, ми не встигали це зробити. Або хмарно було. А одного дня ми встигли побігати по локаціях з конями та курками) Тож ці фото Дениса Мельника, Марко і використав для дизайну

— Як слухачі можуть підтримати вас під час карантину?

— Зараз непрості часи. Цей карантин змінює світ, людей. Ми сподіваємося, що змінює на краще, що людство зробить висновки та виживе у цій складній ситуації. Звичайно, у цей час всі розважальні заходи скасувались, тому люди нашої сфери і не тільки зазнають серйозних втрат. Отже, єдиною безпечною підтримкою для нас наразі є купівля нашої музики онлайн.

 

Альбом уже доступний на стримінгових сервісах. Нагадаємо, попередній альбом "Шлях", за який гурт ДахаБраха цьогоріч був нагороджений Шевченківською премією, вийшов ще у 2016-му.

ДахаБраха – український квартет, що виконує українську народну музику із сучасним драйвом. Експериментуючи з українським фольклором, вони привнесли у свою музику ритми з навколишнього світу, створивши яскравий і унікальний образ.

До складу групи входять: Ніна Гаренецька, Ірина Коваленко, Олена Цибульська та Марко Галаневич. Інструментальний ряд ДахаБрахи — джамбе, дарбука, бас-барабан, віолончель, дитячі гармошки, австралійське діджеріду, акордеон, укулеле, кахон, губна гармошка, жалейка, флейта, клавіші. 

ДахаБраха у мережі:

http://dakhabrakha.com.ua/
https://www.facebook.com/DakhaBrakha
https://www.youtube.com/user/dakhabrakha1
https://soundcloud.com/dakhabrakha
https://dakhabrakha.bandcamp.com/

- [ Neformat.com.ua ]

Запорізький інді гурт нещодавно презентував нову пісню під назвою "Day By Day", що увійде до першого повноформатного альбому гурту. 

"Day By Day" - пісня з нашого майбутнього альбому "Long Life", який ми завершуємо зараз. Це була досить тривала подорож, і ми б хотіли бачити його максимально суцільним, простим та чесним лонгплеєм з великою кількістю гітарних просторів, без (надто) виразних експериментів та стрімких кросжанрових поворотів. Таким, щоб його можна було слухати не відокремлюючи від життя, слухати багато разів", — розповів у коментарі нашому виданню Антон Левіч (гітара, клавіші, вокал у mandarinaduck).

Альбом "Long Life" буде першим повноформатним записом гурту і вийде наприкінці весни.

"Барабани було записано на студії SoundPlant, іншу частину матеріалу ми записали власноруч на нашій базі, цей формат запису дозволив нам почуватися більш вільно та водночас самим контролювати процес", — додає музикант. 

Випущений сингл же розповідає нам про буденність. 

"Day By Day" не говорить прямою мовою, пісня відображає буденність, де, наче крізь вушко голки, плине нитка часу із зав’язаними на ній вузликами особистих спогадів, за які ми тримаємося, сподіваючись втримати нашу свідомість та самоідентифікацію у тому ж буденному сьогоденні", — зазначає Антон

mandarinaduck — запорізький інді/шугейз гурт, що діє з 2008 року. Музиканти випустили три міні-альбоми та кілька синглів, при чому останній EP виходив ще у 2017 році. 

Почитати рецензію на mandarinaduck — Landslide (2017) можна за цим посиланням.  

mandarinaduck у мережі: 

https://mandarinaduck.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/mndrndck
https://soundcloud.com/mndrndck

- [ Neformat.com.ua ]

Дніпровська реп-виконавиця представила новий сингл та кліп під назвою "Молоко, мюслі". У пісні Olive Taud закликає усіх радіти весні та цінувати кожен день свого життя, попри складну ситуацію, яка відбувається зараз з усіма нами, через карантин. 

"Скоро все закінчиться. Радійте цій весні, вона така, яка є й іншої такої вже не буде. Радійте сонцю та посміхайтеся життю. Цінуйте і будьте поруч зі своєю сім’єю, друзями та коханими людьми. Приймайте будь-який досвід, який дарує нам життя, і використовуйте його з розумом, на свою користь. Закохайтеся у те, чим ви займаєтеся, від чого у вас горять очі та, звичайно, кохайте себе", — коментує нову роботу у пресрелізі Olive Taud.

Запис та зйомки пісні відбувалися на студії KS Records, яка знаходиться у селищі Братське Дніпропетровської області. За музику, як завжди, відповідав одеський бітмейкер Shozabeat

"Ми планували випустити повноцінний альбом у цьому році, але враховуючи теперішню ситуацію, яка відбувається у світі, питання у підвішеному стані. Скоріше за все, ми вимушені перенести реліз на невідомий наразі час", — розповіла у коментарі нашому виданню виконавиця. 

Сингл доступний на різних стримінгових сервісах.

Дніпровська реп-виконавиця Olive Taud раніше була відома як Олдскульний Ніндзя. У 2019 дівчина вирішила змінити звучання проєкту на більше сучасне і тому стала писати музику під новим іменем. Варто додати, що проєкт Olive Taud виконавиця позиціює, як абсолютно окремий, не пов'язаний з Олдскульний Ніндзя. Наразі на її рахунку кілька синглів. 

Більче українських дівчат-виконавиць репу і не тільки шукайте у нашій статті "20 українських дівочих проєктів".

Olive Taud у соцмережах:

https://www.facebook.com/olivetaudua/
https://www.instagram.com/iamolivetaud/
https://soundcloud.com/olivetaud
https://www.youtube.com/olivetaud

- [ Neformat.com.ua ]

Одразу три українські андеграундні фестивалі через карантин вирішили перенести дати проведення. 

Так калуський фестиваль Back To Youth 2020, що мав відбутися 1-2 травня, перенесли на літо, точної дати поки немає. 

"Команда Back To Youth прийняла рішення перенести проведення фестивалю через пандемію COVID-19. Здоров'я наших гостей і учасників нам дорожче, ніж зірвані плани. Тому ми вирішили, що Back To Youth 2020 відбудеться влітку, точну дату оголосимо згодом.

Наразі ми не можемо сказати, чи всі музиканти, які були анонсовані до цього моменту, зможуть взяти участь у фестивалі. Ми працюємо над цим, але потрібно розуміти, що до таких змін у графіку не був готовий ніхто. За змінами в лайн-апі можна слідкувати на наших сторінках у Facebook та Instagram", - йдеться у заяві організаторів. 

Водночас продаж квитків на фестиваль продовжується онлайн. Організатори наголошують, що кожен куплений квиток — це важлива фінансова опора для Back To Youth 2020, а також обіцяють ще кілька класних анонсів — не тільки музичних, а й освітніх і творчих.

 

Довелося перенести і Kharkiv Hardcore Fest, що був запланований на 9-12 квітня, відповідно, у Харкові. У лайн-апі були заявлені хедлайнери The Restarts (hc-punk/streetpunk, UK) i Risk It! (hardcore, Germany), а також чимало місцевих команд: Strike Each Other (hardcore), Remorse (hardcore/thrashcore), Kentawr (hardcore punk), Concrete Control (skatepunk/hc-punk), Bezlad (streetpunk/oi!) та ряд інших. 

"Як ви встигли помітити, ми трохи призупинили анонси на #KHF2020 з-за очевидних обставин. У нас залишились 6 неоголошених гуртів. Ми розглядаємо можливості переносу фесту. Тому нових анонсів не буде, поки не оприлюднимо нові дати проведення заходу", - йдеться у повідомленні організаторів.

Нові дати проведення хардкор-фестивалю поки невідомі. 

 

Фестиваль Metal East Нове Коло, що мав відбутися у Харкові 29-31 травня, перенесли на 28-30 серпня.

"Рішення прийшло швидше, ніж ми очікували. Наразі вже зрозуміло, що збереження дат фестивалю в кінці травня є надто великим ризиком. Авіакомпанії почали скасовувати рейси на цей період часу, і ми не можемо гарантувати, що гурти та гості з інших країн зможуть дістатися до України, а проведення масових заходів вже буде можливим з міркувань безпеки та здоров'я", - зазначають організатори.

Наразі вони працюють над збереженням анонсованого лайн-апу. Усі придбані квитки залишаться дійсними, а якщо нові дати вам не підходять, згодом їх можна буде повернути або обміняти. 

 

Нагадаємо, вчора Кабінет міністрів України продовжив карантин до 24 квітня з незмінними обмежувальними заходами та запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території країни.

Раніше ми також писали, що, за приблизними оцінками, українська івент-індустрія втратила через карантин близько пів мільярда гривень

- [ Neformat.com.ua ]

Оскільки ми і багато наших читачів турбується щодо майбутнього української музичної індустрії, стараємося тримати руку на пульсі та слідкувати за тематичними новинами. Ось кілька з них. 

  • Українська івент-індустрія зазнала збитків на 500-700 мільйонів

Таку оцінку ситуації у своєму блозі на виданні Українська Правда дав СЕО і засновник квиткового сервісу Karabas Максим Плахтій.

"На день написання цього тексту організатори перенесли понад 550 заходів, продажі яких заведені на Karabas.com. Всі квитки залишаються дійсними на нові дати. Івент-індустрія в буквальному сенсі заморожена. В останній тиждень нашою основною функцією став не продаж квитків, а кризова комунікація з клієнтами", — пише Плахтій.

Він також зазначає, що продажі квитків на заходи, заплановані на післякарантинний період, впали на 95%, оскільки люди з обережністю почали приймати рішення про покупку.

"За попередніми підрахунками, наші збитки становлять близько 10 млн грн, а галузь в цілому вже зазнала збитків від 500 до 700 млн грн", - вважає Максим Плахтій. 

Врешті, він додає, що бізнесу для відновлення після такого потрясіння знадобиться 1,5-2 роки, а усій індустрії — значно більше.

Водночас у своєму виступі у програмі "Свобода Слова" співвласник компанії Concert.ua Дмитро Феліксов оцінив втрати наступним чином: 

"За попередніми оцінками, втрати галузі тільки за період коронавірусу це пів мільярда гривень. Цей обсяг втрат до кінця року може сягнути мільярда, за умови, що пандемія буде взяти хоч під якийсь контроль. Ми виходимо з того, що приблизно за три місяці галузь почне заново відновлюватися". 

У найгіршому випадку, на думку Феліксова, кілька десятків тисяч людей, зайнятих у івент індустрії, втратять роботу. 

 

  • Триває збір підписів під петицією задля підтримки державою музичної індустрії

20 березня у мережі була зареєстрована петиція до Президента України №22/089664-еп "Про внесення Президентом України (як невідкладних) пакету законодавчих змін, які будуть спрямовані на економічне стимулювання і відновлення роботи сфери музичної індустрії в період пандемії коронавірусу і в післякризовий період в Україні". 

У ній, зокрема, пропонується:

  1. Запровадження податкових канікул для платників єдиного податку (третя група) до 2021 року (музикантів, артистів, аранжувальників, авторів-виконавців, менеджерів артистів та іншого персоналу, який забезпечує концертні заходи). 
  2. Звільнення від оподаткування операцій з постачання та розповсюдження національного культурного продукту, що надасть можливість спрямувати зекономлені кошти на її розвиток.
  3. Запровадження списку галузей економіки, в тому числі і музичної сфери, діяльність яких безпосередньо торкнувся коронавірус, з метою компенсації державою 60% заробітної плати її працівникам. 
  4. Введення пільгового періоду і зниження орендних ставок концертних майданчиків державної форми власності для організації концертів.

Підтримати петицію ви можете за цим посиланням. Необхідно зібрати 25 тисяч голосів, а наразі їх є лише 419. 

 

  • У ВРУ думають про підтримку креативної індустрії

Голова Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики та почесний президент "1+1 медіа" Олександр Ткаченко розповів в інтерв’ю "КП в Украине", про підготовку змін до законів для підтримки креативної індустрії. 

"Держава знаходиться в непростому становищі, виділяти десятки мільярдів доларів на підтримку малого підприємництва та медіа можливостей немає. Але це питання, на яке потрібно шукати відповідь. Тому і готуємо пакет змін до законів для підтримки креативного бізнесу. Хоча рішення повинне бути для всіх — це не тільки криза, але і вікно можливостей. Якщо держава щось забороняє, вона повинно компенсувати ці збитки", - зазначив Олександр Ткаченко.

Чиновник, однак, не уточнював, про які саме зміни йдеться та чи торкнуться вони або в якій мірі саме музичної індустрії. 

 

  • В Україні створюють Українську музичну профспілку

Згадану вище петицію подала ініціативна група Всеукраїнської профспілки працівників музичної індустрії, до якої зараз може доєднатися кожен охочий. За інформацією видання LiRoom, запуск профспілки ще три місяці тому ініціював генеральний продюсер Secret Service EA Михайло Ясинський, а його ініціативу вже підтримали керівники квиткових операторів Максим Плахтій (Karabas.com) та Дмитро Феліксов (Concert.ua).

"Створюючи професійну спілку, ми будемо працювати над тим, щоб поступово покращити якість вітчизняної музичної індустрії, захищати та підтримувати всіх її учасників. Незабаром ми оприлюднимо нашу стратегію та конкретні кроки, котрі ми вже зробили та плануємо зробити", - йдеться на офіційній сторінці профспілки.

Нагадаємо, паралельно над проблемою працює і Всеукраїнська Асоціація Музичних Подій. 

 

  • В Україні запрацював майданчик для стрімів Ukrainian Main Stream

Ukrainian Main Stream - це відкритий майданчик для інтернет-стрімів учасників української шоу-індустрії.

"Ми хочемо підтримати українське творче співтовариство і працівників івент-індустрії в ці дивно-цікаві часи і надати можливість продовжувати роботу і залишатись на звязку з аудиторією", - йдеться у заяві майданчика.

У прямих ефірах каналу мають відбуватися камерні онлайн-концерти, dj-сети, інтерактивні зустрічі з артистами, міні-конференції, майстер-класи та уроки від провідних фахівців, інтерв'ю та бесіди у прямому ефірі з можливістю зворотного зв'язку

За творче та музичне наповнення відповідає літературно-артистичний клюб Художники Літератори Артисти Музиканти, а знімальну команду для online трансляцій з усією необхідною технікою надає Projection Systems.

Наразі вже анонсований стрім гурту Junket.

 

Більше про те, як постраждали українські музиканти, організатори та клуби від введення карантину ми писали у матеріалі "Коронавірус vs музика: як допомогти індустрії".

- [ Neformat.com.ua ]

Новий гіпнотичний дрон проєкт з Харкова, що утворили колишні учасники першого україномовного сладж-гурту Soom, випустив промо-сингл "Велич Смерті Мастодонта". Колектив також готується до випуску дебютного альбому. 

Концепт гурту музиканти окреслюють як прадавні гіпнотично-медитативні практики, засновані на примітивних віруваннях первісних людей, звідки й походить назва — Пращур. А трек, що триває майже 18 хвилин, за їхніми словами, змальовує момент смерті величного звіра, духу якого мисливець співає молитви вдячності за можливість не померти від голоду, та з’їдає серце, щоб отримати його силу. 

"Вірування сьогодення, в тому числі і язичництво, — справжнє розчарування та плацебо від страху перед невідомим. Пращури ж знали, чого дійсно слід боятися та як ладнати з природою, щоб вижити. Примітивна естетика тотемізму та анімізму поєднується з важким психоделічним мінімалізмом, створюючи баланс поза часом — терапію для тих, хто збирає свій первісний ментальний пазл", — коментує у пресрелізі нову роботу вокаліст/гітарист гурту Олекса Блїдий.

Промо-сингл був записаний на рекордер Zoom H1 на студії Tiburon у Харкові. Обкладинку та логотип намалювала ударниця гурту Ксенія Нома.

Протягом 2020 року музиканти планують випустити дебютний альбом. 

"Синглом дуже хотілося поділитись, тому вирішили викласти сирий репетиційний матеріал. Альбом матиме ще більш гіпнотично-медитативний характер та в рази потужніший звук. Вокал та гітари гудітимуть, розріджуючи кров та все, що можна розрідити в організмі слухача, ударні сповільнюватимуть час та простір. Трайбал-концепт первісних примітивних вірувань буде досліджуватись глибше, ширше поєднуючись із психоделічною шизофренією та мінімалізмом. Та виходити далеко за межі 30-40bpm ми не збираємось", - розповів у коментарі нашому виданню Олекса

Пращур — новий гурт з Харкова, що складається з колишніх учасників Soom періоду ЕР "Жах і Огида" (2015) — Олекси Блїдого (гітара/вокал) та Руслана Лежніна (бас), а також ударниці Ксенії Номи.

- [ Neformat.com.ua ]

Чернівецький виконавець презентував новий сингл "Too Old To Sell My Soul" та кліп на нього. Пісня увійде до майбутнього альбому виконавця. 

— Що вас надихало на написання цієї пісні? 

— Я написав її минулого літа, коли сидів у себе в заміському будинку без електроенергії. Тоді Європою розгулював ураган, який "наламав дров" і в Україні. Саме цей буревій і повикручував із землі електроопори, залишивши села та міста в дельті річки Дністер без світла. Тож, просиджуючи ночі при свічках я багато імпровізував в блюзових варіація. Так і народилася ця пісня.

Слова пісні прийшли моментально. Її ліричний герой — це музикант, який розуміє, що він присвятив музиці всього себе, та у відповідь лише розчарувався в індустрії. Сюжет торгів із дияволом — класичний для блюзової міфології. І в моїй пісні — це своєрідна аналогія зі зрадою власному творчому я, на користь заробітку. Тож, герой констатує, що йому вже пізно продаватися, він залишиться на одинці із привидом, що живе в його гітарі

— Як ви її записували?

— Записав усе я також оперативно все в тому ж будинку в дельті Дністра, використовуючи 8-канальну портастудію та два мікрофони. Окрім клавішних та оплесків, все записано одним дублем. Тому, це практично лайв із мінімумом постобробки. Для мене це дебют в якості "бедрум-продюсера", коли абсолютно все: від накопичення — до мастерингу, я робив сам

— Де знімали обкладинку? 

— Обкладинку зняла моя дружина, коли ми прогулювались вздовж берегів Дністра і натрапили на це мальовниче перехрестя. Пісня на той момент, ще не була написаною, проте я знав, що фотографія згодиться.

— Щодо кліпу? Як народилася ідея для нього? 

— Ідея кліпу виникла досить спонтанно, коли ми із товаришем передивлялись запис мого інтерв'ю на регіональному телебаченні. Він тоді необачно кинув фразу, що я повинен використати цю своєрідну естетику для зйомок кліпу. Я швиденько накидав сценарій, домовився із друзями-телевізійниками та знайшов актрису на роль ведучої. Самі зйомки тривали менш як дві години. Тож, це дуже бюджетний продакшн, як у фінансовому так і в часовому плані.

У ході зйомок ми багато сміялися та імпровізували. Чіткого плану у нас не було. Відео покликане стати своєрідною одою стилістиці регіональних телеканалів із їхнім кітчем, надмірним офіціозом та шароварщиною. Інша ж ціль відео — це доповнити ідею пісні про відносини між музикантом-творцем та індустрією, яка ставить перед ним відповідні вимоги. У свої тридцять з гаком я неодноразово відмовлявся від, на перший погляд, ласих пропозицій, на користь творчої свободи та чесності із самим собою. І можна сказати, що це дурнувате відео — мій маніфест.

— Коли чекати вашого наступного релізу та що саме це буде?

— Тепер, в умовах пандемії, складно робити якісь прогнози та будувати плани. Проте, можу із впевненістю сказати, що до кінця весни вийде ще кілька синглів із нового альбому та, врешті-решт, сам альбом, який і називатиметься "Too Old To Sell My Soul". Усі пісні я зіграв, записав та спродюсував сам. Крім того, 27 березня виходить альбом іншого проєкту, в якому я беру участь — Me and That Man. Я став автором музики та текстів для кількох композицій альбому та зіграв на гітарі та банджо. Проте, звісно, найбільша моя активність зараз у соцмережах, де я намагаюсь скрасити карантинні будні своїх слухачів не лише музикою, а й імпровізованими кулінарними шоу та іншим розважальним контентом. 

Трек "Too Old To Sell My Soul" уже доступний на всіх стримінгових сервісах

Sasha Boole / Саша Буль — чернівецький сонграйтер, кантрі/фолк виконавець, котрий грає на багатьох музичних інструментах. Його активна гастрольна діяльність почалась лише у 2014 році, проте кількість зіграних концертів уже перевалила за кілька сотень. На рахунку музиканта кілька повноформатних альбомів, один з яких виданий на вінілі українським лейблом AbyShoMusic, та кілька синглів. 

Почитати рецензію на Sasha Boole - Vol.1 (2013) можна тут.

Sasha Boole у мережі:

Bandcamp: https://sashaboole.bandcamp.com
Facebook: https://www.facebook.com/sashabooleofficial
Soundcloud: https://soundcloud.com/sasha-boole
Instagram: https://www.instagram.com/sasha_boole/

- [ Neformat.com.ua ]

Чернігівський гурт цими вихідними презентував другий свій міні-альбом під назвою "51.50 31.29".

"Почну з назви, "51.50 31.29" — ні, це не про підсилювач "півік" і не температура плавлення титану, це скорочені до сотих координати на картах (гуглі), які покажуть наше рідне місто Чернігів. Мабуть, ідея не оригінальна, та придумана спонтанно і пов’язана з наступним: реліз має "субназву", однойменну з четвертим треком "Там де виріс ти". Вважаю, слухачу вже розуміти, про що реліз і чим натхненний, слухайте та читайте тексти пісень, кожен знайде щось знайоме, комусь сподобається все, а комусь все буде одноманітним. А ще краще, приходьте на концерти та робіть "стейдждайви", — розповів у коментарі нашому виданню вокаліст і засновник гурту Макс Chase.

Роботу над матеріалом для цього альбому учасники гурту почали майже одразу після виходу попереднього лонгплею "Ніколи не здавайся" (2018).

"Протягом 2019 року, поміж кайфових виступів та щоденної рутини, ми накопичували музику, записували вдома демки, щось у них міняли вже на репетиціях. Теми для текстів не змушували себе шукати. ЕР був записаний на початку лютого 2020 року в Чернігові на студії нашого друга Андрія Мойсеєнка (Hi gain records). Над кінцевим звуком працював наш драмер Горбач Олександр (Тіпічний)", — додає музикант.

Обкладинку створив Кирило Лєсной, а ідею для неї подав гітарист колективу Роман. 

Destroy My Hope — хардкор-гурт, заснований у 2010 році в Чернігові. На рахунку команди два міні-альбоми і три повноформатники. 

Destroy My Hope у мережі:

https://destroymyhope.bandcamp.com
https://www.instagram.com/destroy.my.hope/
https://www.facebook.com/destroymyhope/

Фото Boiling Pit

- [ Neformat.com.ua ]

Український композитор Heinali та джазовий саксофоніст Михайло Балог анонсували вихід спільного міні-альбому "A Mechanical Bird in an Electric Garden".

"A Mechanical Bird in an Electric Garden" містить дві імпровізації, які музиканти записали у грудні на київській студії Lipkyzvukozapys та у яких поєднали саксофон Михайла і модульний синтезатор Олега Шпудейка (Heinali). EP вийде 3 квітня na лейблі Injazero Records.

"Назва ілюструє характер нашої взаємодії. Поліритми та поліфонія, згенеровані на базі машини, проти імпровізації людини. Назва походить від моєї власної міфології, яка розвивалася самостійно протягом минулого року. Я почав називати свою музику "електричними садами поліфонії". Почасти тому, що в садах зазвичай мешкає безліч незалежних голосів різних птахів, які зазвичай звучать одночасно. А поліфонічні композиції добарокової епохи дуже схожі на сади: вони мають дуже стійку горизонтальну якість, що проявляється не стільки в експресії, скільки у дослідженні певних станів (подібно до деяких сучасних музичних практик, як drone, що працює з музичними скульптурами замість музичних композицій). Частково через ідею Брайана Іно про композитора як садівника. А механічний птах — це, звісно, саксофон Михайла", — йдеться в описі релізу на Бендкемпі Heinali.

Мастеринг релізу здійснив Taylor Deupree з 12k Mastering, а обкладинку для нього створила Марина Оснах (Snegõm design).

Heinali — це псевдонім українського композитора і виконавця Олега Шпудейка, який працює в основному в області електроакустики. Самоучка, який почав свої перші стилістично еклектичні експерименти у 2003 році. Його записані твори виходили на InjazeroRecords, Sony Interactive Entertainment, The Flenser, Fluttery, NEN, Paradigms та інших лейблах. Почути виконавця наживо можна як в Україні так і за кордоном.

Heinali у мережі:

https://www.facebook.com/heinali
https://heinali.bandcamp.com/
https://soundcloud.com/heinali
https://www.instagram.com/heinalimusic/

Михайло Балог — український джазовий саксофоніст і музикант. Він є автором навчальних методів та засновником львівської школи сучасної музики Vedel School. Відзначений на батьківщині за свої мультидисциплінарні мистецькі проєкти, Балог — це постійний експериментатор, що поєднує духовні хорові, імпровізаційні музичні, театральні та кіно твори, джаз та електронну музику.

Михайло Балог у мережі:

https://soundcloud.com/manutones
https://www.facebook.com/balogmichael
https://www.instagram.com/manutones

- [ Neformat.com.ua ]

Новий ужгородський гурт анонсував вихід дебютного повноформатного альбому "Purification" та презентував кліп до нього. 

"Зняли кліп самі, за камерою стояв Мad Doc. Stylish Maniac уособив сучасний радикальний фемінізм, налаштований проти свободи дій чоловіків. Esus Corpse всіма силами старається спонукати Brainfucker'a, стати на шлях істинний, але зазанє поразки, оскільки фемінізм накидується на чоловіків сучасності та не дає їм шансу розвиватись, забирає від них усе найважливіше. Буквально відриває частинку плоті. Чоловікам належить багато з того, що хотіли б мати жінки, ми наголошуємо в кліпі саме на проблемі казуального протиріччя у світосприйнятті феміністок. Ми не хочемо заставляти жінок працювати, у них є свої потреби. Ми не грубі до них, навіть якщо вони нас провокують. А солідарність чоловіків не завжди може з цим боротись. Ось що показує наш кліп", — розповів у коментарі Неформату басист та вокаліст гурту Purification.

Альбом "Purification" вийде 24 травня за підтримки лейблу Massive Sound Recordings як у цифровому, так і у фізичному форматі. Готовий також і ексклюзивний мерч

По суті, альбом — це один 50-хвилинний трек, над яким учасники гурту працювали 7 місяців на ужгородській студії Beast Sound Studios. 

"Ми показали всесвітню циклічність, неочікувану генерацію подій і ситуацій, велику силу віри в краще майбутнє шляхом очищення і звільнення свого Я. Постаралися дати відчуття відповідальності перед свободою думок та дій, а також передати феномен поєднання перпендикулярних індивідуальностей в одному тандемі", — додає музикант. 

Обкладинку для альбому намалював Cadies Art, який раніше працював з гуртами Dragonforce, Soul Spell, Wings Of Eternity та іншими. На ній зображений уламок шляху до омріяної землі очищення, до воріт у всесвіт "Purification".

"Ми ніколи не готувалися до запису, все робилося по волі нашого натхнення. Якщо говоримо про текст в цілому, то це цілком нова маніфестація боротьби добра і зла. Концепт альбому — очистити людський розум від усього сміття. Соціум дедалі швидше перетворюється на сміття. На фоні життєвих подій (особливо пандемії Covid-19) прийти на студію і записати щось нове завжди витягало з глибини. Витягало з глибини душі найщиріші побажання до людей навколо. Загальна деградація населення Землі, ставлення державних органів культури, власне, до локального мистецтва, запеклі феміністичні мітинги, творчий абсурд у будь-якому прояві — про це все говорить Purification. Якщо не музикою або текстом, то візуалізацією", — зазначає Purification.

The Monumental у мережі: 

https://www.facebook.com/monumental.orchestra/
https://m0numental.bandcamp.com/releases

- [ Neformat.com.ua ]