В Україні розпочинає роботу нова платформа для продажу квитків

Gligle — це новий сервіс для купівлі та продажу квитків, що сьогодні, 7 квітня, офіційно розпочинає свою роботу.
У закритому бета-тесті Gligle уже провели близько сотні подій, переважно для металкор-аудиторії. Про це та ідею запуску розповідає Олексій Мошура, засновник самого Gligle та команди Efficax Team, спільно з якою працює над новим сервісом:
"Все почалося із запиту Владислава з Burned Time Machine на створення телеграм-бота для продажу квитків. На той момент ми були колегами, і я з радістю запропонував рішення — написав бота, який фіксував поповнення на "банку" Моно та надсилав квитки користувачам.
Далі "бургери" почали рекомендувати мене іншим гуртам, і разом із друзями (тепер Efficax Team) ми почали створювати індивідуальні телеграм-боти для тих, хто мав у цьому потребу.
Згодом, коли кількість організаторів зросла, ми побачили зацікавленість у такому форматі продажу квитків і вирішили автоматизувати цей процес. Так народилася ідея створити Gligle – платформу, яка зніме з нас операційний тягар налаштування та підтримки ботів і дасть організаторам змогу самостійно керувати своїми подіями".
Слово "Gligle" засновники вигадали випадково. Для нового сервісу шукали назву, яка була б унікальною та добре запам'ятовувалась. А ще, за словами Олексія, Gligle — це про легкість, швидкість і зручність.
Нагадаємо, в Україні вже діють сервіси для автоматизації купівлі-продажу-сканування квитків, до прикладу, WayForPay чи Eventmate, однак, за словами Олексія, Gligle запропонує кілька ключових відмінностей: самостійне керування подіями, власні телеграм-боти, можливість керувати декількома організаціями. Та, певно, чи не найбільшою відмінністю є фінансова модель нового сервісу, а саме
- Фіксована оплата послуг – Gligle не бере комісії з продажу квитків. Організатор самостійно визначає необхідну кількість квитків та може будь-коли придбати додаткові.
- Організатор може отримувати оплату за квитки на власні банки в "Моно".
На практиці це означає, що сервіс пропонуватиме організаторам купляти пакети по 20 квитків за 160 грн (8 грн за квиток) у форматі підписки, тобто через місяць вони деактивуються. Підключення телеграм-бота обійдеться в 300 грн/місяць.
Олексій наголошує, що Gligle не є фінансовими посередниками – усі кошти від користувачів йдуть одразу організаторам. Сервіс лише перевіряє факт оплати перед надсиланням квитка:
"Наша філософія – самостійність. Ми розробляємо інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, щоб організатори могли швидко налаштувати подію без зайвих складнощів".
Попри старт з певної музичної ніші, сервіс не має жодних обмежень щодо типу подій та позиціює себе як універсальну платформу. Тут радо вітатимуть не лише концерти усіх можливих жанрів, але і ярмарки, конференції, театральні вистави та комедійні шоу, інші онлайн та офлайн івенти.
Водночас стадія бета-тесту була дуже плідною для сервісу, зокрема Олексій з колегами активно відвідували цікаві їм події, на основі чого зробили висновки для вдосконалення Gligle:
"Один із ключових інсайтів – важливість швидкості. Ми помітили, що під час заходу в організаторів немає часу вирішувати технічні питання, тому зробили все максимально інтуїтивним: якщо виникає проблема, її має бути легко вирішити за секунди.
Ще один важливий висновок – гнучкість у налаштуваннях. Деякі організатори змінювали параметри подій буквально в день концерту. Тому ми дали їм максимальну свободу редагування: змінити будь який параметр події можна без звернень у підтримку".
Водночас Gligle – це платформа, що тільки-но розвивається, тож засновники відкриті до ідей для її покращення і прагнуть додавати новий функціонал, який буде корисний більшості користувачів.
Цікавий факт: 84% усіх подій, проведених з Gligle, мали благодійний характер. Організатори передавали кошти на актуальні збори: НГУ “АЗОВ”, Musicians Defend Ukraine, чи загалом на підтримку поранених військових та закупівлю необхідного обладнання для фронту.
Взаємодія з платформою є максимально простою:
- Реєстрація: Організатор створює акаунт та додає інформацію про себе і свою організацію.
- Верифікація (необов’язкова, але бажана): Організації отримують статус "Верифікованої", що підвищує довіру покупців.
- Налаштування події: ціна, кількість квитків, дата, опис та локацію.
- Придбання підписки, а за додаткову оплату можливість підключити телеграм-бота.
- Моніторинг статистики продажів на сторінці події.
- Організатор може подарувати квиток будь якому користувачу.
- У день події є можливість відскановувати квитки власноруч, або надавши посилання довіреній особі
"Ми рекомендуємо організаторам проходити верифікацію, адже користувачі бачать статус організації й можуть приймати рішення про покупку квитків на основі цього. У майбутньому цей етап стане обов’язковим для всіх подій", – додає Олексій.
До відкриття Gligle пропонує й акцію: нові організатори, які звернуться до підтримки сервісу через Telegram @GligleSupport або на пошту support@gligle.app, зможуть отримати знижку 50% на першу підписку. Пропозиція діятиме з 7 по 21 квітня включно.