Amphibian Man: 16 гітар, музичний дзен й інтуїтивна творчість. Neformat podcast
Сьогоднішній герой подкасту — Іван Семещенко, засновник та лідер проєкту Amphibian Man, також учасник Zombie Attack, а в минулому відомий ще й за гуртами moa! чи The Friendzone Kings.
Amphibian Man - сьорф-рок із Києва, що виник влітку 2015 року як сольний проєкт гітариста Івана Семещенка. Його філософія полягає в максимально простому, швидкому й чесному створенні музики. Іван старається притримуватися перших написаних варіантів своїх композицій і розвивати аранжування для оригінально придуманих рифів і структур. Дискографія Amphibian Man налічує 13 альбомів та EP, декілька альбомів каверів, а також декілька синглів.
Іван завжди самостійно пише музику для проєкту, але співпрацює з іншими музикантами, аби давати живі виступи. Зараз в Amphibian Man є новий концертний склад, і хлопці активно виступають наживо у Києві.
У подкасті Іван Семещенко обговорює п'ятірку українських релізів, які на нього сильно вплинули, згадує минуле українського андеграунду, зокрема і своїх гуртів, розповідає про велику колекцію гітар, свій підхід до музики, порівнює життя у воєнному Києві та Миронівці й ділиться ідеями для подальшої творчості.
"Альбом харківської скрімо групи esokhôra "à la volée" для мене є символом початку "скрімо" періоду в моєму житті. Восени 2011 року я вступив до університету і переїхав жити в Київ. До того я вже встиг пограти в місцевій дез-метал групі Revolt of Essence на гітарі і відіграти з ними один концерт на байкерському з'їзді. І з'їздити декілька разів на репетиції скрімо гурту moa! в Київ, тоді я грав в ньому на басу. Після переїзду в Київ я перейшов на барабани, а басиста так і не стали шукати. І так ми втрьох (барабани, гітара і вокал) почали вже регулярно збиратись на репетиції. І от якось через нашу групу ВКонтакті із нами зв'язались хлопці з esokhôra і запропонували нам приїхати в Харків і виступити разом із ними, la grosse tortue і Date Rape в Черчілі. На той час в нас не було записів, були тільки відео й аудіо із репетицій. Ми, звичайно, погодились. Там ще можна розповідати, як все було, але, думаю, це буде сильно довго. Тому можу просто сказати, що цей альбом мене дуже вразив як і на концерті (тоді він ще не був записаний), так і став символом атмосфери зимового індустріального Харкова, перших концертів, перший поїздок в незнайомі міста, нових знайомств всередині андерграунду", - пригадує Іван.
Окрім цього альбому музикант виділив для себе також роботу Snakes Versus The Ropes On Their Necks - альбом "Rosebud" 2013 року:
"Для мене цей гурт, а потім вже і цей альбом стали символом і воротами у світ постхардкору і таких гуртів як Hot Snakes, Polvo, Unwound, Drive Like Jehu та інших. У 2013 році я часто бував в Малій Опері на Лук'янівці. Тоді були перші репетиції гурту Adharma, де я грав на барабанах. Там же інколи пересікались із хлопцями із SVTROTN. Мене тоді вразив гітарний стиль, та і взагалі музика дуже імпонувала. Якраз приблизно в цей період я став більше приділяти часу гітарі й почав грати на ній у The Friendzone Kings".
Також у подкасті ми згадали збірник українського андеграунду 90-х "Between Rains And Drought - Ukranian Underground Sampler 1991 - 2001", роботу Bomg "Peregrination" (2020) й окремо альбом Yarn "Etudes" (1992-1993), випущений вперше у 2015-му.
Нагадаємо, раніше на нашому лейблі Neformat Family вийшов альбом Amphibian Man "Flaming Home", який ми нещодавно випустили на дисках з цікавим доповненням — тематичними сірниками з обкладинкою альбому. Придбати їх можна, написавши на Інстаграм сторінку редакції.